آرشیو بهمن ماه 1398

توضيج پاره اي از نكات ديجيتالي روز دنيا

مجموعه نكات كليدي براي طراحان وب

به نظر شما چه تعداد از وب سايتهاي موجود، اصول طراحي حرفه اي را رعايت كرده اند؟ به جرات مي توان گفت در بيش از ۷۰ درصد وب سايتها چنين اصولي مورد توجه قرار نگرفته است.
در اين مقاله به نكاتي اشاره مي شود كه توجه به آنها در بالا بردن كيفيت سايتهاي اينترنتي نقش بسزايي دارند.

▪ سرعت بارگذاري (load) صفحات :
از مهمترين نكات در طراحي وب توجه به سرعت بارگذاري (load) صفحات سايت است كه علي رغم اين اهميت، كمتر به آن توجه مي شود. با استفاده از تكنيكهاي برنامه نويسي و طراحي وب، سرعت بارگذاري صفحات را تا حد امكان افزايش دهيد. دقت داشته باشيد كه اكثر كاربران، تحمل زيادي ندارند.

▪ پر رنگ كردن كلمات كليدي :
در مقالات و متون طولاني قرار گرفته در سايت، كلمات و عبارات كليدي را پر رنگ كنيد.سايت هاي بسياري با استفاده از اين روش توانسته اند به لينك هاي بالايي دست يابند از جمله ايسنا با اين كار به كاربران اجازه مي دهيد بدون مطالعه ي كل مطلب، يك طرح كلي در مورد آن در ذهن خود ترسيم كند.

▪ استفاده از متدهاي جديد :
هميشه سعي كنيد از جديدترين متدهاي طراحي سايت استفاده كنيد. بسياري از روشهاي قديمي ساخت سايت ديگر مناسب نيست. براي مثال استفاده از فريم ها (Frames) ، اكتيوايس ها (ActiveX) ، اپلتهاي جاوا (JAVA Applets) و … اگرچه در بسياري از مواقع جوابگوي نيازهاي برنامه نويسان (طراحان) سايتها است ولي استفاده از آنها ديگر توصيه نمي شود.

▪ كد نويسي بدون اشتباه‌ :
در نوشتن كدهاي html از نرم افزارهاي ساخته شده براي اين منظور استفاده كنيد. داشتن خطا در تعرفه سئو سايت شما نيز تاثير بسيار بدي مي گذارد و سعي كنيد تعداد خطا هاي خود را به حداقل برسانيد. استفاده از نرم افزارهايي چون Macromedia Dreamweaver باعث كاهش تعداد خطاهاي احتمالي در كدهاي ياد شده مي گردند.

▪ اعتبار سنجي سايت :
پس از كد نويسي و طراحي سايت، معتبر بودن كدهاي نوشته شده را با استفاده از نرم افزارهاي مربوط به آن بررسي كنيد. براي مثال براي اعتبار سنجي كدهاي HTML و CSS به ترتيب از نرم افزارهاي آنلاين HTML-Validator و CSS-Validator استفاده نماييد.

▪ استفاده كمتر از فايلهاي فلش :
انيميشن هاي فلش بسيار جذاب و زيبا هستند ولي زيبايي آنها هميشه نمايان نمي شود. سايت ني ني سايت در گذشته از فايل فلش استفاده مي كرد اما امروزه با برداشتن اين فايل توانست به موفقيت برسد. بعضي از كاربران سايت شما ممكن است به علت نصب نبودن flash player امكان مشاهده ي تمامي بخش هاي سايت را نداشته باشند و در اين صورت در اغلب مواقع با يك كليك از سايتتان خارج مي شوند. علاوه بر اين استفاده بيش از حد از اين انيميشنها عمليات شناسايي سايت توسط موتورهاي جستجو را با مشكلاتي روبرو مي كند.

▪ استفاده كمتر از تصاوير حاوي عبارات كليدي :
در سايت خود هيچ وقت از نوشته هايي كه به فرمت تصويري (عكس) ذخيره شده اند استفاده نكنيد. موتورهاي جستجو قابليت استخراج اين متون را ندارند.

▪ اطلاعات منحصر به فرد :
از ميان معيارهاي موفقيت يك وب سايت، داشتن مطالب و اطلاعات مفيد از مهمترين اين معيارها به شمار مي رود. داشتن سايتي با اطلاعات منحصر به فرد بهترين برگ برنده است. اين موضوع را اكثر وب مستر ها تاييد مي كنند كه محتوا پادشاه است و داشتن يك محتوا مفيد به افزايش رتبه شما نيز كمك مي كند لذا اگر قصد ساخت سايت را داريد در نظر داشته باشيد كه محتوا سايت شما با بقيه سايت ها متفاوت باشد. لذا سعي كنيد در وب سايت خود مطالب سودمند و غير تكراري قرار دهيد. منبع مطلب بودن بهتر از انبار مطالب سايتهاي ديگر بودن است.

▪ عدم استفاده از موسيقي :
استفاده از موسيقي تنها در وب سايتهاي مرتبط با علم موسيقي و شاخه هاي مرتبط با آن توصيه مي شود.

▪ عدم استفاده از پنجره هاي popup :
استفاده از پنجره هاي popup نه تنها مفيد نيست بلكه باعث كم شدن تعداد بازديد كنندگان سايتتان مي شود. لذا از استفاده بي رويه از چنين پنجره هايي، جدا پرهيز كنيد.

▪ عدم استفاده مستقيم از فايلهاي pdf :
درصورت ارائه مقالات و موارد مشابه آن، بطور مستقيم از فايلهاي pdf براي نمايش اطلاعات استفاده نكنيد. به علت پايين بودن سرعت اينترنت در ايران، توصيه مي شود مطالب مورد نظر خود را به صورت متون عادي (مشابه همين مقاله) سايت قرار دهيد. در صورت تمايل مي توانيد فايل pdf مربوط به مقاله ي مورد نظر خود را به صورت جداگانه براي دريافت (download) توسط كاربران، قرار دهيد.

▪ قالب و طرح واحد :
استفاده از قالبها و طرح هاي متفاوت براي قسمتهاي مختلف سايت ايده جالبي نيست. در طراحي صفحات مختلف، بخشهاي مشترك بين همه صفحات (مانند منوي اصلي و …) را در محل ثابتي قرار دهيد. اين اصل باعث مي شود كه كاربر شما سردرگم نشود براي مشاهده مي توانيم به سايت نماشا نگاهي بيندازيم كه با داشتن تعداد صفحات بالا كاربر دچار سردرگمي نمي شود.

▪ سازگاري با همه مرورگرها :
اطمينان حاصل كنيد كه سايت شما در همه مرورگرهاي معروف همچون Internet Explorer ، FireFox و … به درستي به نمايش در مي آيد. همه كاربران از نرم افزار يكساني استفاده نمي كنند.

▪ سازگاري با هر رزولوشن :
طراحي صفحات سايت را طوري انجام دهيد كه با هر رزولوشني به درستي كار كند. براي رسيدن به اين مقصود يا از مقدار دهي درصدي براي جداول استفاده كنيد و يا از عرض ثابت ۷۸۰ پيكسل براي جدول اصلي صفحات سايت استفاده كنيد. كاربران علاقه اي به استفاده از ابزارهاي scroll افقي ندارند.

▪ تمايز بين لينكها و متون عادي :
با استفاده از تكنيكهاي طراحي، بين لينكها و متون ديگر تمايز ايجاد كنيد. بدين منظور مي توانيد از كدهاي CSS استفاده كنيد.

▪ لينكهاي صحيح :
هميشه سعي كنيد از سالم بودن لينكهاي موجود در وب سايتتان اطمينان حاصل كنيد. وجود لينكهاي خراب از نقطه ضعفهاي سايت به شمار مي آيد.

▪ استفاده مناسب از رنگها :
به هنگام طراحي سايت از تركيب رنگهاي روشن استفاده كنيد. رنگهاي تيره خسته كننده هستند.

▪ توضيح براي تصاوير‌ :
براي همه تصاوير موجود در سايت خود توضيح قرار دهيد (با استفاده از مشخصه alt). بعضي مواقع به علل مختلف تصاوير استفاده شده در سايت، بارگذاري (load) نمي شوند. در سايت هاي خبري مثل نمناك رعايت اين موضوع بسيار مهم است در اين حالت بازديدكننده سايت مي تواند با خواندن توضيحات، بدون مشاهده تصوير، از موضوع آن مطلع گردد.

▪ انتخاب عنوان مناسب :
عناوين مناسب براي صفحات وب از مهمترين فاكتورها براي بهينه سازي نتايج جستجو در موتورهاي جستجو به شمار مي آيد. عنوان هر صفحه را با توجه به موضوع آن صفحه تعيين كنيد.

افزايش درآمد و ثروت از طريق گوگل

در اين مقاله به شما از تاثيرات گوگل ادوردز بر بازاريابي آنلاين و افزايش فروش شما خواهيم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز براي كسب و كار خود استفاده نكرده ايد تا پايان اين مقاله همراه باشيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه چاره افزايش فروش در كسب و كار شما در دستان گوگل ادوردز مي باشد.

گوگل ادوردز يكي از بهترين و تاثيرگذارترين ابزارها براي بازاريابي آنلاين مي باشد. با استفاده از اين ابزار هم شما خيلي سريع با افزايش فروش رو به رو خواهيد شد و تاثير آن را بر روي كسب و كار خود خواهيد ديد. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چگونه مي توانيد به آساني به صفحه اول گوگل راه پيدا كنيد بدون اينكه عمليات سئو را انجام داده باشيد.
ايده آل براي هر كسب و كار و استارتاپي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مي باشد. زماني كه شما در صفحه اول قرار مي گيريد مخاطبان بسياري كه به شما و خدمات و يا محصولات شما نياز دارند با شما آشنا خواهند شد و از شما بهره خواهند گرفت. و البته اينكه شما نيز از آنها بهره خواهيد برد. تنها راه ميانبر و سريع براي رسيدن به صفحه اول گوگل، گوگل ادوردز مي باشد. اگر در خاطر داشته باشيد روزانه سايت ديوار محصولات متفاوت خود را با ادورز به لينك يك مياورد و به فروش بالا مي رساند. ابزار تبليغاتي بسيار قوي، هوشمند و كاربردي براي كسب و كار شما. در اين مقاله به شما از تاثيرات گوگل ادوردز بر بازاريابي آنلاين و افزايش فروش شما خواهيم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز براي كسب و كار خود استفاده نكرده ايد تا پايان اين مقاله همراه باشيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه چاره افزايش فروش در كسب و كار شما در دستان گوگل ادوردز مي باشد.
گوگل ادوردز

تبليغات گوگل ادوردز روش تبليغاتي مي باشد كه توسط گوگل ايجاد شده است. گوگل قويترين موتور جستجوگر در اينترنت مي باشد و همچنين رتبه يك سايت الكسا در جهان متعلق به گوگل مي باشد. گوگل ادوردز سيستم تبليغاتي كليكي مي باشد. اين بدين معني مي باشد كه به ازاي هر كليك شما هزينه اي را پرداخت مي كنيد، اين يعني اينكه به ازاي هر مبلغي كه بابت هر كليك پرداخت مي كنيد مي توانيد مطمئن باشيد كه شخصي از سايت شما ديدن كرده و با كسب و كار شما آشنا شده است. اگر به دنبال قرار دادن ادورز در گوكل هستيد وب داران مي تواند به شما كمك كند. و اين براي بازاريابي آنلاين شركت و بودجه بندي آن بسيار مهم مي باشد. يكي از مهمترين مسائل در بازاريابي آنلاين بودجه موجود جهت تبليغات در گوگل مي باشد. كه شايد بتوان گفت صرف بودجه در گوگل ادوردز مقرون به صرفه ترين و عقلاني ترين شيوه تبليغات مي باشد.

نحوه كار گوگل ادوردز به اين شكل مي باشد كه شما كلمات كليدي كه مربوط به كسب و كار و سايت شما مي باشد را انتخاب كنيد و شيوه تبليغاتي بر معيار كلمات كليدي مي باشد.

شما زماني كه قصد داريد براي كسب و كار خود، بازاريابي آنلاين را شروع كنيد با توجه به حيطه فعاليت خود و خدماتي كه ارائه مي دهيد، حتما مي بايست كلمات كليدي مناسبي را پيدا كنيد. پيدا كردن كلمات كليدي كناسب به شما كمك مي كند تا هدف خود را بدانيد به گونه اي كه مدير سايت بانك ملت در خاطرات خود مي نويسد كه كلمه كليد از طراحي هم مهم تر است. منظور از كلمات كليدي اين مي باشد كه شما با توجه به مخاطبان خود و كلماتي كه آنها در گوگل سرچ مي كنند تا به خدمات و كسب و كار شما دست پيدا كنند را شناسايي مي كنيد و معيار تبليغات گوگل ادوردز خود را اين كلمات قرار مي دهيد.

زماني كه شما كلمات كليدي خود را انتخاب كرديد، و گوگل ادوردز با توجه به آنها شروع به تبليغ كرد، نحوه اين كار به اين صورت مي باشد كه سايت شما در آن كلمه كليدي در صفحه اول گوگل در سطر اول قرار مي گيرد و به عنوان سايت پيشنهاد شده از سمت گوگل به مخاطب قرار مي گيرد. اين امر بتعث مي شود حدود 75 درصد كليك ها به سايت شما وارد شود همانطور كه اغلب سايت هاي مطرح امروزي مثل جام نيوز در گذشته با اين كار شروع كردند. به زبان ساده تر زماني كه مخاطب در اينترنت به دنبال خدمات و محصولاتي همچون خدمات و محصولات شما مي باشد، در هنگام جستجو با اولين گزينه اي كه رو به رو مي شود، سايت شما مي باشد.

گوگل ادوردز و بازاريابي آنلاين

مهمترين هدف از بازاريابي آنلاين افزايش فروش و قرار گرفتن سايت شركت يا كسب و كار در صفحه اول گوگل مي باشد. زيرا تنها با قرار گرفتن در صفحه اول شما مي توانيد شاهد افزايش فروش خود باشيد. راه هاي و روش هاي بسياري براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد از جمله سئو كردن سايت.

در سئو شما مي بايست در طول مدت زماني با استفاده از طراحي سايت حرفه اي و محتواهاي عالي و كاربردي، باعث بالا رفتن سطح بهينه سازي وب سايت خود شويد. اين كار نيازمند توليد محتوايي قوي و بر پايه سئو مي باشد كه باعث شود در طول زمان رتبه سايت شما افزايش پيدا كند و به صفحه اول برسد. نكته اي كه در اين رابطه وجود دارد زمانبر بودن و طولاني بودن اين پروسه مي باشد.

روش ديگري در بازاريابي آنلاين تبليغات مي باشد. هدف از بازاريابي آنلاين ديده شدن سايت و كسب و كار مي باشد. قطعا يكي از بهترين كارها كه باعث آشنايي مخاطبان با شما مي شود، تبليغات مي باشد. تبليغات انواع مختلفي دارد. در سايت هاي گوناگون، در شبكه هاي اجتماعي و يكي ديگر از تبليغات، تبليغ با استفاده از گوگل ادوردز مي باشد.
افزايش بازديد و افزايش فروش

زماني كه سايت شما در كلمات كليدي به خصوصي در صدر صفحه اول گوگل قرار بگيرد، قطعا جز انتخاب هاي اول كاربران قرار مي گيرد و بازديدكنندگان بسياري به سمت سايت شما سرازير مي كند. پژوهش ها و تحقيقات نشان داده كه بيشتر افرادي كه در گوگل در حال جستجو مي باشند، تنها وارد سايت هايي مي شوند كه در صفحه اول گوگل قرار گرفته اند و كمتر راغب و مايل هستند كه به صفحه دوم يا صفحات بعدي گوگل مراجعه كنند.

قطعا زماني كه سايت شما در صدر تبليغات در صفحه اول گوگل باشد، كاربران زيادي وارد سايت شما مي شوند و شما استفاده از تكنيك هاي بازاريابي بسياري از اين افراد را مي توانيد تبديل به مشتري سايت خود كنيد و اين كار قطعا باعث افزايش فروش شما خواهد شد. سعي كنيد از تجربيات سايت هاي بزرگ مثل طرفداري به خوبي استفاده كنيد تا موفق شويد. در بازاريابي آنلاين شما بايد به همه تكنيك ها و روش هايي كه باعث مي شود بازديدكننده سايت تبديل به مشتري شما بشود، تسلط و آگاهي كامل داشته باشيد. دليل اين امر اين مي باشد كه زماني شما با استفاده از گوگل ادوردز در صدر قرار داريد، خواه ناخواه بازديدكنندگان بسياري وارد سايت شما مي شوند و اين هنر شما مي باشد كه اين بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كنيد. افزايش بازديد كننده مساوي است با افزايش مشتري و افزايش مشتري يعني افزايش فروش و دستيابي به اهداف كسب و كار.

گلكسي فولد 2 به قلم اس پن مجهز خواهد بود؟!

پس از معرفي گلكسي زد فليپ، در چند روز اخير شايعات زيادي در خصوص گلكسي فولد 2 (Galaxy Fold 2) به گوش مي‌رسد و امروز نيز در ادامه همين شايعات و اطلاعات درز كرده، يك منبع معتبر اعلام كرده كه جانشين آينده گلكسي فولد سامسونگ يكي از ويژگي‌هاي نمادين گوشي‌هاي سري نوت، يعني قلم اس پن را به همراه خواهد داشت.
اگر كمي دقيق‌تر به اين موضوع فكر كنيد، متوجه خواهيد شد كه استفاده از قلم اس پن در گوشي هوشمندي مانند گلكسي فولد 2 كاملاً منطقي و قابل قبول است. بر اساس گزارش‌ها، گلكسي فولد 2 در حالت باز شده داراي صفحه نمايشي 7.7 اينچي خواهد بود كه عملاً بزرگ‌تر از نمايشگر گلكسي نوت 10 پلاس است؛ بنابراين، چرا نبايد اين گوشي از قلم اس پن و مزاياي آن بهره ببرد؟ علاوه بر اين، با توجه به اطلاعات فاش شده، قلم اس پن در نظر گرفته شده براي گلكسي فولد 2 طراحي نسبتاً‌ متفاوتي خواهد داشت. شايد طراحي مجدد اين قلم ديجيتالي به دليل حساسيت بالاي نمايشگر منعطف سامسونگ بوده تا بر روي آن خراش نيندازد.

البته هنوز مشخص نيست كه آيا سامسونگ در گلكسي فولد 2 هم از شيشه فوق العاده نازك (UTG) گلكسي زد فليپ استفاده خواهد كرد يا ترجيح مي‌دهد دوباره به سراغ همان لايه پلاستيكي گلكسي فولد برود. همان طور كه صبح امروز خبر آن را منتشر كرديم، صفحه نمايش گلكسي زد فليپ هم برخلاف چيزي كه ادعا مي‌شد، اصلاً‌ در برابر خط و خش مقاوم نيست و حتي توسط ناخن هم خراشيده مي‌شود!
منبع فاش كننده خبر، همچنين مدعي شده كه گلكسي فولد 2 دوربين چهارگانه گلكسي اس 20 پلاس را به ارث خواهد برد كه شامل يك سنسور اصلي 12 مگاپيكسلي به همراه لنز تله فوتوي 64 مگاپيكسلي، لنز اولتراوايد 12 مگاپيكسلي و سنسور مدت پرواز سه‌بعدي  است. يك نكته جالب ديگر اينكه، ظاهراً صفحه نمايش بيروني اين گوشي يك بريدگي وي شكل خواهد داشت، در حالي كه نمايشگر داخلي از يك حفره براي تعبيه دوربين سلفي استفاده خواهد كرد (البته احتمال به‌كارگيري فناوري دوربين زيرنمايشگر هم وجود دارد).

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_fold_2_to_come_with_a_new_s_pen-news-41586.php

طراحي سايت دكوراسيون

در دنياي مدرن و پر زرق و برق امروز اهميت دكوراسيون داخلي بيشتر از هر زمان ديگري است.
در اين حوزه اگر شما نتوانيد پيشنهادات خود را به مشتري نشان دهيد ، هم قدرت انتخاب را از مشتري گرفته ايد و هم نمي توانيد به خوبي با مشتري ارتباط برقرار كنيد.در نهايت نحوه چيدمان دكوراسيون يك تصميم شخصي محسوب مي‌شود و نظر هر شخص در اين مورد متفاوت است پس شما به مكاني احتياج داريد كه بتوانيد براي مشتريان خود در دسترس باشيد و نمونه كارهاي خود را به آن ها نشان دهيد.

 

در اين مورد طراحي وب سايت دكوراسيون داخلي را مي‌توان جزو ملزومات دانست كه يكي از مزيت هاي فوق العاده آن اين است كه بدون پرداخت هزينه مي توانيد به صورت ۲۴ ساعته براي مشتريان و كاربران در دسترس باشيد.

تغيير سليقه مردم

در گذشته موضوع تغيير دكوراسيون منزل و محيط زندگي اكثراً به صورت سالانه انجام مي شد و براي مثال افراد با فرا رسيدن سال جديد دكوراسيون محيط خانه خود را عوض مي‌كردند و از وسايل جديد استفاده مي‌كردند ولي امروزه اين امر بيشتر از طرف مردم مورد استقبال قرار مي‌گيرد و افرادي هستند كه به صورت ماهيانه علاقه‌مند به تغيير دكوراسيون منزل و يا محل كار خود مي باشند.

البته اكثر افرادي كه چنين علايقي دارند وقت كافي براي جستجو در اين مورد را ندارند و از طريق دنياي اينترنت سعي در رفع نيازهاي خود دارند.

شما مي توانيد با استفاده از طراحي سايت دكوراسيون اين قبيل از افراد جذب كنيد و نمونه كارهاي خود را به آن ها نشان دهيد و همچنين اين يك روش موثر و خوب براي تبليغات كار شما هم محسوب مي‌شود.

چرا طراحي سايت دكوراسيون

شما در طراحي سايت دكوراسيون داخلي علاوه بر اينكه مي توانيد نمونه كارهاي خود را به مشتريان نشان دهيد مي توانيد كارها و پروژه هاي در حال انجام خود را هم به صورت مرحله به مرحله در سايت خود به نمايش بگذاريد.

همچنين شما مي توانيد براي نمونه كارهاي خود ، فرم نظر سنجي در سايت خود قرار دهيد و نظر مشتريان خود را جويا شويد تا بتوانيد ارتباط بهتري با آن ها برقرار كنيد.

برخي از امكانات طراحي سايت دكوراسيون داخلي

  • ايجاد فرم درخواست و ثبت سفارش به صورت آنلاين و قابليت اتصال به درگاه بانكي
  • ايجاد يك صفحه مخصوص با گرافيك منحصر به فرد براي معرفي محصولات و نمونه كارها
  • امكان ايجاد صفحه به صورت نامحدود و مديريت آن ها
  • امكان ايجاد مجله خبري در سايت و گذاشتن اخبار در رابطه با لوازم منزل و سايت دكوراسيون
  • ايجاد يك صفحه براي نمايش عكس ها و ويدئوهاي مربوطه
  • ايجاد صفحات درباره ما و تماس با ما به صورت اختصاصي براي برقراري ارتباط با مشتريان

چگونه با وب سايت دكوراسيون داخلي كسب درآمد كنيم؟

ادامه مطلب در لينك زير .....

https://webdaran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86/

شيائومي روي سه گوشي هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 865 كار مي‌كند

به‌نظر مي‌رسد تيم سازندگان شيائومي، كار روي دو گوشي هوشمند پرچم‌دار اين شركت يعني شيائومي مي ۱۰ و شيائومي مي ۱۰ پرو را آغاز كرده‌اند.

چند روز بعد از لو رفتن مشخصات كامل شيائومي مي ۱۰ و شيائومي مي ۱۰ پرو، حالا گزارش‌هايي درباره‌ي آغاز كار روي آن‌ها منتشر شده است. به گزارش خبرگزاري GSMArena، شيائومي تأييد كرده كه مي ۱۰ مجهز به پردازنده‌ي اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. اين پردازنده‌ نسبت به مي نوت ۱۰ كه با دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي و پردازنده‌ي سري ۷۰۰ وارد بازار شد، جهشي بزرگ به شمار مي‌رود.

براساس اين گزارش، انتظار مي‌رود شيائومي مي ۱۰ پرو مجهز به شارژر سريع ۷۷ وات و رم ۱۶ گيگابايت باشد. نرخ نوسازي صفحه‌نمايش اين گوشي هوشمند كه به پردازنده‌ي اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز است، ۱۲۰ هرتز خواهد بود. مي ۱۰ نيز با همين پردازنده و دوربين اما شارژر كندتر عرضه خواهد شد.

 

به گزارش GSMArena، شيائومي همچنين درحال كار روي يك گوشي هوشمند ديگر است كه انتظار مي‌رود ردمي K30 Pro باشد. اين محصول هم از پردازنده‌ي اسنپدراگون ۸۶۵ بهره مي‌برد. براساس اين گزارش، دوربين گوشي مذكور مانند ديگر محصولات اين خانواده، دست‌كم ۶۴ مگاپيكسل است. مشخصات فني اين محصول به‌جز پردازنده، با مشخصات فني K30 5G كه از پردازنده‌ي اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده مي‌كند، برابر است.

ردمي K30 به صفحه‌نمايش ۱۲۰ هرتزي مجهز بوده اما هنوز مشخص نيست كه سرعت شارژ آن از سرعت شارژ K30 5G بالاتر است يا خير. شارژر K30 5G سي وات است.

منبع : gsmarena

اداي احترام سازندگان و بازيكنان NBA 2K20 به كوبي برايانت

سازندگان و بازيكنان بازي NBA 2K20 پيرو درگذشت ناگهاني كوبي برايانت، دست به اداي احترام براي اين اسطوره‌ي ورزش بسكتبال زدند.

دنياي بسكتبال (چه در واقعيت و چه در نسخه‌ي ديجيتالي خود مبتني بر بازي NBA 2K20) با از دست دادن يكي از بزرگ‌ترين ستاره‌هاي خود، روز غم‌انگيزي را سپري كرد. كوبي برايانت، اسطوره دنياي بسكتبال و دختر سيزده‌ ساله‌اش، جايانا برايانت، روز گذشته طي حادثه سقوط هلي‌كوپتر در شهرِ كالاباس ايالتِ كاليفرنيا كشته شدند. كوبي برايانت ۴۱ سال داشت. خبر درگذشت برايانت به NBA و فراتر از آن به ميليون‌ها نفري كه براي درگذشت چنين ورزشكار كم‌نظيري سوگواري كردند، شوك عظيمي وارد كرد. افراد مختلفي مانند هم‌تيمي‌ها، مربي‌ها، افراد مشهور و طرفداراني بي‌شمار احترام خود را به برايانت ادا كردند. افراد پير و جواني كه در طول فعاليت حرفه‌اي برايانت تحت تاثير او قرار گرفته‌اند.

تيم توسعه بازي NBA 2K20 (پرفروش‌ترين بازي ۲۰۱۹) و حتي بازيكنان احساساتي اين بازي در فهرست كساني كه به كوبي برايانت اداي احترام كرده‌اند، قرار مي‌گيرند. بازيكناني كه براي اداي احترام خود به روشي منحصربه‌فرد دست پيدا كرده‌اند. بازي NBA 2K20 اكنون به‌روزرساني شده است و زماني‌كه بازيكنان دست به اجراي آن بزنند، با صفحه‌ي اداي احترام به كوبي برايانت مواجه مي‌شوند. همچنين اين تصوير روي بيلبورد‌هاي بخش آنلاين My Player اين بازي يعني The Neighborhood نيز ديده مي‌شود.

كاربر ItsShake4ndbake در توييتر نوشت:

اداي احترامي بسيار محترم براي كوبي برايانت كه حين اجراي بازي NBA 2K20‌ ديده مي‌شود.

كوبي برايانت در فيلادلفيا متولد شد و مستقيما از دبيرستان Lower Merion به ليگ حرفه‌اي NBA راه پيدا كرد. او به مدت بيست‌سال در ليگ حرفه‌اي NBA بازي كرد و در تمام اين مدت بازيكن تيم لس‌آنجلس ليكرز بود و در آن‌جا خود را به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين بازيكنان تاريخ بسكتبال مطرح كرد. مجموعه NBA 2K يكي از طرفداران اين اسطوره‌ي تيم ليكرز بوده و اين موضوع از كسي پوشيده نبوده است. كوبي برايانت ستاره‌ي روي جلد نسخه 2K10 مجموعه بود. پس از آن، پيرو بازنشستگي او از بسكتبال در فصل ۲۰۱۵-۱۶، مجموعه 2K Sports براي اداي احترام به دوران حرفه‌ايِ شگفت‌انگيز كوبي، تصوير او را روي جلد نسخه Legend Edition بازي NBA 2K17 قرار داد.

حساب رسمي بازي NBA 2K20 در توييتر به قرار زير نوشت:

آرزوي آرامش براي يك اسطوره. براي همه كارهاي درون و بيرون زمين ازت ممنونيم. نبودت به‌شدت حس مي‌شه.

منبع : https://www.dualshockers.com/nba-2k20-kobe-bryant-tribute-my-career/