Fortnite قابليت Split-Screen را براي كاربران PS4 و Xbox One اضافه كرد

توضيج پاره اي از نكات ديجيتالي روز دنيا

Fortnite قابليت Split-Screen را براي كاربران PS4 و Xbox One اضافه كرد

يكي از قابليت هاي جذاب بازي هاي ويديويي حالت Split-Screen يا نصف كردن صفحه است تا دو نفر بتوانند هم زمان با يكديگر بازي كنند. Fortnite هفته گذشته اين قابليت را براي كاربران PS4 و Xbox One اضافه كرد اما بعدا به دليل يك سري مشكلات آن را برداشت. حالا بعد از يك هفته Epic Games دوباره اين قابليت را در اختيار كاربران قرار داده است و مي توانيد از آن لذت ببريد.
اين قابليت كه در واقع بسيار كاربردي و جالب است، صفحه نمايش را به صورت افقي نصف مي كند و دو نفر مي توانند همزمان از بازي لذت ببرند. بعيد است كه در حالت عمودي بتوان اين بازي را تجربه كرد زيرا كه Fortnite نياز به يك ديد باز دارد و بايد تمام نقاط زير نظر بازيكن باشد. براي همين حالت افقي بسيار طبيعي تر است. به هر حال يكي از بازيكنان مي تواند بخش بالاي صفحه را انتخاب كند و ديگري نيز بخش پايين.


اين ويژگي به طرفداران حالت Co-Op كمك زيادي مي كند و حالا مي توان تنها روي يك صحفه نمايش و كنار هم نيز بازي كرد. ممكن است دوست داشته باشيد كه كنار دوستتان باشيد و با او بازي كنيد و در اين حين نيز از شوخي و صحبت با يكديگر لذت ببريد. اين قابليت جديد دقيقا براي شما ساخته شده است. تنها لازم است كه يك دسته كنترلر ديگر تهيه كنيد. اين قابليت فعلا تنها در دسترس كاربران PS4 و Xbox One است زيرا كه كاربران PC با كيبورد بازي مي كنند و مساله اين پلتفرم اندكي متفاوت است.
اين قابليت فعلا در مراحل اوليه خود به سر مي برد و در صورت مشاهده هر گونه مشكلي دندان به جگر بگيريد و تا آپديت هاي بعدي منتظر بمانيد. Epic Games هنوز دليل برچيدن و دوباره اضافه شدن اين قابليت را عنوان نكرده است و بايد ديد كه چه اين كار چه دليلي داشت. اگر از طرفداران بازي هستيد قابليت Split-Screen را امتحان كنيد و نظر خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

منبع : https://www.dualshockers.com/fortnite-split-screen-feature-introduced/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.