Hello Neighbor را به رايگان از فروشگاه اپيك گيمز دريافت كنيد

توضيج پاره اي از نكات ديجيتالي روز دنيا

Hello Neighbor را به رايگان از فروشگاه اپيك گيمز دريافت كنيد

كاربران كامپيوتر و فروشگاه اپيك گيمز در جريان رويداد ۱۲ روز بازي رايگان فروشگاه اپيك گيمز مي‌توانند بازي Hello Neighbor را به رايگان دريافت كنند.

در جريان رويداد ۱۲ روز بازي رايگان فروشگاه اپيك گيمز كه به مناسب تعطيلات سال نو ميلادي در دسترس برگزار شده، بازي‌هاي متنوع و متفاوتي رايگان شده‌‌اند؛ از Celeste تا Shadow Tactics: Blades of the Shogun و بازي‌هاي ديگري كه هركدام تجربه‌ي منحصربه‌فردي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهند.

طبق جديدترين اخبار بازي، ديروز عصر Hello Neighbor در دسترس كاربران قرار گرفت. ازاين‌رو كاربران كامپيوتر فروشگاه اپيك گيمز مي‌توانند با مراجعه به صفحه فروشگاه، اين بازي را به‌صورت رايگان به فهرست بازي‌هاي خودشان اضافه كنند. سپس كاربران هر زمان كه خواستند مي‌توانند Hello Neighbor را دانلود و به تجربه آن بپردازند.

بااينكه بازي Hello Neighbor نتوانست نظرات خوبي را از سوي منتقدان و كاربران دريافت كند، اما تجربه‌ي آن به‌صورت رايگان خالي از لطف نيست. در جريان Hello Neighbor بازيكن در نقش كاراكتري قرار مي‌گيرد كه بايد به‌صورت مخفيانه وارد زيرزمين همسايه خود شود و پرده از اسرار او بردارد. دراين‌ميان همسايه هم سعي مي‌كند شما را شكار كند.

در انتها اشاره كنم كه كاربران تنها تا بعد از ظهر مي‌توانند Hello Neighbor را به رايگان دريافت كنند.

منبع : https://www.epicgames.com/store/en-US/free-games

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.